BelaunaldiakLab

BelaunaldiakLab

BelaunaldiakLab

Belaunaldien arteko esperientziak eta bizipenak partekatzea, etengabeko berrikuntza- eta aprobetxamendu-prozesu baten barruan, egungo galdera eta erronkei erantzun ahal izateko.

Belaunaldien arteko esperientziak eta bizipenak partekatzea, etengabeko berrikuntza- eta aprobetxamendu-prozesu baten barruan, egungo galdera eta erronkei erantzun ahal izateko.

Belaunaldien arteko esperientziak eta bizipenak partekatzea, etengabeko berrikuntza- eta aprobetxamendu-prozesu baten barruan, egungo galdera eta erronkei erantzun ahal izateko.

Hainbat sektoretan (lehen sektorea: nekazaritza; bigarren sektorea: energiaren sektorea, erauzketa-industriak eta manufaktura-industriak; hirugarren sektorea: zerbitzuak) esperientzia profesional handia duten pertsonek ondare ez-materiala dute sektore horretan lana eskuratzearekin, ekintzailetzarekin eta lan-ibilbidea garatzearekin, aldaketaren kudeaketarekin eta beren etapa profesionaleko erresilientziarekin lotuta, eta ondare hori erreferentzia izan daiteke gazteentzat.

Esperientzia horiek ondare soziala dira, eta ezagutza zirkularreko mekanismo bat sortuz, gure bizitzan zehar eskuratutako ezagutza guztia berrerabiltzen da, ez erabiltzeko eta botatzeko. Ezagutza Zirkularrak teoria bat izan behar du, praktikan edonork bere egin eta ezarri behar duena, bere arazoak modu eraginkorragoan eta energia gutxiago gastatuz konpondu ahal izateko.

Birziklatu, berrerabili eta hausnartu. 

Hainbat sektoretan (lehen sektorea: nekazaritza; bigarren sektorea: energiaren sektorea, erauzketa-industriak eta manufaktura-industriak; hirugarren sektorea: zerbitzuak) esperientzia profesional handia duten pertsonek ondare ez-materiala dute sektore horretan lana eskuratzearekin, ekintzailetzarekin eta lan-ibilbidea garatzearekin, aldaketaren kudeaketarekin eta beren etapa profesionaleko erresilientziarekin lotuta, eta ondare hori erreferentzia izan daiteke gazteentzat.

Esperientzia horiek ondare soziala dira, eta ezagutza zirkularreko mekanismo bat sortuz, gure bizitzan zehar eskuratutako ezagutza guztia berrerabiltzen da, ez erabiltzeko eta botatzeko. Ezagutza Zirkularrak teoria bat izan behar du, praktikan edonork bere egin eta ezarri behar duena, bere arazoak modu eraginkorragoan eta energia gutxiago gastatuz konpondu ahal izateko.

Birziklatu, berrerabili eta hausnartu. 

Hainbat sektoretan (lehen sektorea: nekazaritza; bigarren sektorea: energiaren sektorea, erauzketa-industriak eta manufaktura-industriak; hirugarren sektorea: zerbitzuak) esperientzia profesional handia duten pertsonek ondare ez-materiala dute sektore horretan lana eskuratzearekin, ekintzailetzarekin eta lan-ibilbidea garatzearekin, aldaketaren kudeaketarekin eta beren etapa profesionaleko erresilientziarekin lotuta, eta ondare hori erreferentzia izan daiteke gazteentzat.

Esperientzia horiek ondare soziala dira, eta ezagutza zirkularreko mekanismo bat sortuz, gure bizitzan zehar eskuratutako ezagutza guztia berrerabiltzen da, ez erabiltzeko eta botatzeko. Ezagutza Zirkularrak teoria bat izan behar du, praktikan edonork bere egin eta ezarri behar duena, bere arazoak modu eraginkorragoan eta energia gutxiago gastatuz konpondu ahal izateko.

Birziklatu, berrerabili eta hausnartu. 

Ezagutza zirkularreko eredu bat eraginkortasunez eta iraunkortasunez sustatzeko, gazteen ekarpen aktiboa funtsezkoa da estereotipoetatik harago (natibo digitalak). Zalantzarik gabe, ekarpenak egiteko ahalmena du: ideia disruptiboen sortzaile gisa, trantsizioen azeleragailu gisa, gizarteko lankidetza-modu berrien profilatzaile gisa eta herritarrek parte hartzeko modu berriak eguneratuz.

Esperientzien truke gisa ezagutza transferitzeko mekanismoak ezartzea irtenbide posible gisa identifikatzen da adineko langileekiko estereotipoak eta aurreiritziak gainditzeko.

Ezagutzaren zirkulazioa berezkoa da gizarte-harremanetan, oro har. Batzuetan, esperientziak trukatzeko programak berez gauzatzen dira erakundeetan, enpresetan, hirugarren sektoreko erakundeetan, ikastetxeetan, non adineko langileak eta gazteagoak lankidetzan aritzen diren. BELAUNALDIAKlab proiektuarekin esperientzia horiek ikusarazteko eta partekatzeko erronka dugu, herritarren, hezkuntza-sistemaren eta gizarteratzearen eta laneratzearen alde lan egiten duten erakundeen eskura egon daitezen.

Ezagutza zirkularreko eredu bat eraginkortasunez eta iraunkortasunez sustatzeko, gazteen ekarpen aktiboa funtsezkoa da estereotipoetatik harago (natibo digitalak). Zalantzarik gabe, ekarpenak egiteko ahalmena du: ideia disruptiboen sortzaile gisa, trantsizioen azeleragailu gisa, gizarteko lankidetza-modu berrien profilatzaile gisa eta herritarrek parte hartzeko modu berriak eguneratuz.

Esperientzien truke gisa ezagutza transferitzeko mekanismoak ezartzea irtenbide posible gisa identifikatzen da adineko langileekiko estereotipoak eta aurreiritziak gainditzeko.

Ezagutzaren zirkulazioa berezkoa da gizarte-harremanetan, oro har. Batzuetan, esperientziak trukatzeko programak berez gauzatzen dira erakundeetan, enpresetan, hirugarren sektoreko erakundeetan, ikastetxeetan, non adineko langileak eta gazteagoak lankidetzan aritzen diren.

BELAUNALDIAKlab proiektuarekin esperientzia horiek ikusarazteko eta partekatzeko erronka dugu, herritarren, hezkuntza-sistemaren eta gizarteratzearen eta laneratzearen alde lan egiten duten erakundeen eskura egon daitezen

Ezagutza zirkularreko eredu bat eraginkortasunez eta iraunkortasunez sustatzeko, gazteen ekarpen aktiboa funtsezkoa da estereotipoetatik harago (natibo digitalak). Zalantzarik gabe, ekarpenak egiteko ahalmena du: ideia disruptiboen sortzaile gisa, trantsizioen azeleragailu gisa, gizarteko lankidetza-modu berrien profilatzaile gisa eta herritarrek parte hartzeko modu berriak eguneratuz.

Esperientzien truke gisa ezagutza transferitzeko mekanismoak ezartzea irtenbide posible gisa identifikatzen da adineko langileekiko estereotipoak eta aurreiritziak gainditzeko.

Ezagutzaren zirkulazioa berezkoa da gizarte-harremanetan, oro har. Batzuetan, esperientziak trukatzeko programak berez gauzatzen dira erakundeetan, enpresetan, hirugarren sektoreko erakundeetan, ikastetxeetan, non adineko langileak eta gazteagoak lankidetzan aritzen diren.

BELAUNALDIAKlab proiektuarekin esperientzia horiek ikusarazteko eta partekatzeko erronka dugu, herritarren, hezkuntza-sistemaren eta gizarteratzearen eta laneratzearen alde lan egiten duten erakundeen eskura egon daitezen

Proiektu kudeaketa:

Finantziatzen du:

Proiektu kudeaketa:

Finantziatzen du:

Proiektu kudeaketa:

Finantziatzen du:

© Daiteke Gizarte Aholkularitza 2024 All rights reserved | by Marmarru Studio
Laguntza behar duzu?